Απίστευτα γεγονότα τις τελευταίες μέρες.
Βρισκόμαστε στο Λονδίνο και έχουμε παρακολουθήσει  κι εμείς όλα αυτά που συμβαίνουν στην Αθήνα και στην Ελλάδα γενικότερα από το Σάββατο..
Βρεθήκαμε στην Ελληνική Πρεσβεία του Λονδίνου σε μια προσπάθεια να βγάλουμε ταξιδιωτικά έγγραφα για να ταξιδέψουμε πίσω στην Αθήνα μετά από κλοπή όλων των προσωπικών μας εγγράφων και έχουμε γίνει μάρτυρες μιας απίστευτης κατάστασης… Κανείς δεν ξέρει τίποτα, κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα, το Ελληνικό Προξενείο εδώ παραμένει για 3η ημέρα κλειστό από φόβο επεισοδίων και διαδηλώσεων και έχουμε στην κυριολεξία εγκλωβιστεί στο Λονδίνο…
Γιατί τα γράφω όλα αυτά εδώ;
Γιατί ειλικρινά έχω απηυδήσει!!! Είναι απίστευτο…δεν ξέρω τι άλλο να πω;; Πως γίνεται ένα ολόκληρο κράτος να έχει καταρρεύσει και να μην μπορεί να εξυπηρετήσει τους πολίτες του δεν το καταλαβαίνω. Δε θέλω να αρχίσω κι εγώ να λέω για το πόσο απαράδεκτη, ανεύθυνη και κατακριτέα ήταν η δολοφονία του παιδιού στο κέντρο της Αθήνας, πιστεύω αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι μας, και ελπίζω σύντομα να αποδωθεί δικαιοσύνη που να μπορέσει να απαλύνει έστω και στο ελάχτιστο τον πόνο που νιώθει η οικογένεια του 15χρονου αυτές τις στιγμές.
Είναι απίστευτο όμως πώς ο κρατικός μηχανισμός καταρρέει μετά από αυτά τα γεγονότα. Το καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικά αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία.
Προσπαθούμε από τη Δευτέρα να επιστρέψουμε στην Ελλάδα και συναντάμε παντού ένα απίστευτο γραφειοκρατικό τέρας που έχει απλώσει τα πλοκάμια του παντού! Ο ένας σε στέλνει στον άλλον, σου δίνουν τηλέφωνα που δε λειτουργούν, που δεν απαντάει κανείς, ακόμα και σε τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης σου λένε » κι εγώ ρε αδερφέ τι να σου κάνω;»!!!!!! Ωραία αντιμετώπιση! Δηλαδή η έκτακτη ανάγκη ποια είναι;;;; Σου λένε «μισό λεπτό κυρία μου θα σας εξυπηρετήσουμε» και την επόμενη στιγμή σε γράφουν στα α….α τους!
Ένα μπουρδέλο είναι ειλικρινά! Οι αεροπορικές εταιρίες ακόμα χειρότερες…γίνεται απεργία στην Ελλάδα, το ξέρουν ότι καμία πτήση δε θα πραγματοποιηθεί και όμως δε σε ενημερώνουν! Με αποτέλεσμα να σου λένε με θράσος ότι η επόμενη πτήση με κενές θέσεις είναι 5 μέρες μετά! Απίστευτα γεγονότα…. τις τελευταίες μέρες έχω χάσει τα λόγια μου και πάσα ιδέα γι’αυτό που λέμε Ελληνικό Κράτος… τριτοκοσμικές καταστάσεις είναι αυτές!

Δεν ξέρω καν αν βγάζουν κάποιο νόημα όλα αυτά… αλλά με πνίγει το δίκιο… να μια έκφραση που πίστευα ότι δε θα πω αλλά όντως μας πνίγει το δίκιο!

Τους λες «δεν έχω λεφτά και θα κοιμηθώ στο παγκάκι και σου λένε -ρε αδερφε τι να σου κάνω κι εγώ;!!!!!»

